G4S Eesti kutsub üles märkama turvateenindajaid

0

Märtsis muutuvad teenindajad kuidagi ekstra sõbralikuks ja naeratus näol läheb laiemaks. Eks ikka sellepärast, et märts on hea teeninduse kuu. G4S kutsub omakorda märkama head teenindust turvavaldkonnas ning jagama oma kogemust.

Märka turvateenindajat!

Märka turvateenindajat!


Turvatöötajalt oodatakse lisaks professionaalsele tööle üha enam sõbralikku ja asjalikku suhtumist. Turvatöötajad on ka ise tihtipeale tõdenud, et sõbralik ja viisakas olek on nii mõnegi keerulise olukorra aidanud kiirelt lahendada või sootuks ära hoida. Tallinna Ülikooli turvatiimis töötav Ene Tari on näiteks öelnud, et naeratus on parim relv. G4Si aasta turvatöötaja tiitli pälvinud, Swissôtelis töötav Heido Lend on tõdenud, et hea suhtlemisoskus on vajalik mistahes olukordade lahendamisel.

Eelmisel aastal sai korraldatud “Märka turvateenindaja” kampaaniat esimest korda ning tagasisidet jagati üsna aktiivselt. Pärast kampaania lõppu sai otsustatud kampaania ankeet jätta aasta ringi avatuks (www.g4s.ee -> Klienditeenindus -> Märka turvateenindajat) ja seegi otsus on end õigustanud. Tagasisidet saadetakse läbi selle ankeedi siiani. Tõsi, nii negatiivset kui positiivset, kuid viimane on olnud selges ülekaalus.

Igapäevaselt jälgib G4S oma klientide tagasisidet Soovitusindeksi kaudu, kuid hea teeninduse osaliseks saanud kliendid ei pea paljuks oma kogemustest teada anda, helistades Juhtimiskeskusesse või võttes vastavalt turvajuhi või kliendihalduriga ühendust. Viimati saabus “Märka turvateenindajat” ankeedi kaudu tagasiside näiteks häirejuhtimise spetsialisti Liilia Kairo asjaliku teeninduse ning tehniku Juri Antonovi sõbraliku teeninduse kohta.

Positiivse trendina on ka kolleegid hakanud üksteist tunnustama. G4S on oma 2600 töötajaga suur ettevõte ning paljud satuvad tihtipeale n-ö sisekliendi rolli, samuti on paljud töötajad eraisikuna G4Si kliendi rollis. See, kuidas suheldakse üksteisega ettevõttesiseselt, paistab välja ja mõjutab ka kliendirahulolu.

Kõigi nende vahel, kes annavad tagasisidet G4Si turvateenindajate kohta kuni 31. märtsini, jagatakse aprilli alguses välja G4Si logoga ja koduturvalisusega seotud kingitusi. Tagasisidet saab anda siit: www.g4s.ee/turvateenindaja

Jaga

Kommenteeri