Nutikas külaliste haldamise süsteem EasyLobby

0
Veikko Raasuke

Veikko Raasuke, G4S Eesti tehnoloogia arendusjuht

Esmamulje inimesest või ka ettevõttest tekib loetud sekunditega. Kui soovid, et Sinu külalised häälestuksid kohe alguses positiivsele lainele, avalda neile muljet EasyLobby innovaatilise elektroonse külaliste haldamise süsteemiga.

Ehkki paberkujul külalisteraamat tundub sageli lihtsa ja kiire valikuna, on sellel tegelikult mitmeid puuduseid. Mõnel külalisel (eriti välismaalasel) võib olla keerukas või ebatavaline nimi, mida on puhtalt kuulmise järgi väga raske õigesti kirja panna. Probleemiks osutuvad ka liiga pikad nimed, mis ei mahu etteantud lahtritesse või ridadele. Omaette küsimus on käsitsikirjutatud andmete tagantjärele dešifreerimine, kui tegu on raskestiloetava käekirjaga. Ja loomulikult – turvalisus ja veel kord turvalisus! Paberkujul külalisteraamatu puhul võib selles sisalduv info sattuda kergesti võõrastesse kätesse.

G4Si tütarfirma Alarmtec sortimenti lisandunud EasyLobby elektroonne külaliste haldamise süsteem pakub väga mugavat ja turvalist alternatiivi külastaja isiku tuvastamiseks, registreerimiseks ning muudeks seonduvateks toiminguteks.

Nutikas külaliste haldus

Nutikas külaliste haldus

EasyLobby süsteem koosneb erinevatest riist- ja tarkvaralistest lahendustest, mille seast saab tellija valida endale sobivaimad. Seadmete valikust leiab dokumendiskännerid, nimesiltide printerid, allkirjakogujad, ribakoodi skännerid, sõrmejäljelugejad, samuti kaamerad külaliste pildistamiseks. Tarkvarapakettide valik on samuti lai, alustades lihtsamatest andmebaasi haldamisel põhinevatest programmidest ja lõpetades komplekssete lahendustega, mis võimaldavad muuhulgas jälgida ja salvestada külalise liikumisteekonda majas. Kõik pakutavad riist- ja tarkvaratooted on omavahel integreeritavad, mis tähendab, et kasutaja saab luua just tema vajadustele vastava süsteemi.

Kuidas süsteemi kasutamine praktikas välja näeb?

Süsteem pakub laialdaselt võimalusi külastajatega seonduvateks toiminguteks nende isikut tõendavate dokumentide (juhiluba, ID-kaart, pass) alusel. Näiteks, sisestades saabunud isiku ID-kaardi spetsiaalsesse skännerisse, kannab süsteem tema nime automaatselt külastajate registrisse, trükib talle soovi korral välja kvaliteetse nimesildi, omistab läbipääsuloa ja teavitab tema saabumisest vastuvõtjat.

Kui külaline kuulub soovimatute külaliste registrisse, mida on samuti võimalik luua, keeldub süsteem talle läbipääsuloa andmisest. Lisaks võimaldab EasyLobby süsteem jagada külalisi eri kategooriatesse, jälgida nende liikumisteekonda majas, määrata saatjad ja palju muudki. EasyLobby süsteemi kasutamine jätab külalistele professionaalse mulje, säästes samas töötajate aega ning suurendades turvalisust.

Kellele süsteem sobib?

EasyLobby elektroonne külaliste haldamise süsteem sobib kõigile asutustele ja ettevõtetele, keda külastab päevas palju inimesi või kes peavad vajalikuks fikseerida külaliste andmeid. Kui on soov omada pidevalt ülevaadet sellest, mitu külalist parajasti maja peal ringi liikumas on, või vältida olukorda, kus mõne külalise lahkumine jääb kogemata ära märkimata, on EasyLobby süsteem selleks samuti parim lahendus. Eriti hästi aga sobib see kõrgendatud turvariskiga asutustele, näiteks ministeeriumidele ja valitsushoonetele, aga ka ärimajadele ja hotellidele.

Vaata süsteemi tutvustavat videot siit:

YouTube Preview Image
Jaga

Kommenteeri